28 Mayıs 2011 Cumartesi

TUANA ANI KALEMİ VE DEFTERİ






EVEEETT yine son derece süslü kalem ve defterimiz :)

tüyü eminönü'ndeki şark han'ın en üst katında köşedeki bebek şekeri malzemeleri satan bir dükkandan aldık. üstünü boncukçularda satılan savaroski kalp şeklindeki taşlarla süsledim. ucuna tükenmez kalem içinden çıkardığım ucu taktım, o bölümü gözükmesin diye pembe kurdeleyle sardım ve bitti.


deftere gelince;
kalın kapaklı düz bir defter aldım, malum kumaşımızla, kağıt kaplarla defter nasıl kaplanıyorsa o şekilde  defteri kapladım. üstüne yine kapı süsünde kullandığım ütüyle yapışan taşlarla TUANA ismini yazdım ütüyü bastır kaldır metodu kullanarak bu taşları kumaşa sabitledim. sonra fimo hamurundan yaptığım çiçeklerle defteri süsledim. çiçeklerin göbeklerindeki pırıltıyı da fimo hamurunu fırınlamadan önce tabaka halinde 4.5-5 tl ye satılan imitasyon gümüş varaktan bir parça üstüne koyup, iki parmağımın arasına alıp hafifçe bastırarak sağladım. sonra bu göbeği asıl gövde çiçeğe monte edip fırınladım.

pişen fimoları da sıcak silikonla deftere yapıştırdım.

Hiç yorum yok: