29 Mayıs 2011 Pazar

Bebekler için bizce gereksizler

Dünyaya gelen ilk çocuğumuzsa, ona herbir şeyi almak istiyoruz. Sonra geriye dönüp bakınca "yaa şunu da almasaydık be kardeşim!" demekten kendimizi alıkoyamıyoruz. En azından ben aldığımız bazı şeylerde öyle dedim. Hııı bazılarında "yaa bunsuz napardık yaaf, iyi ki de almışız." da dediğim az olmadı hani. Bir de şu var tabi, her bebek nevi şahsına münhasırdır, bizimkinde kullanılmayan bir "şey" sizin bebekte kullanılabilir.

Bizim alıp da birgün olsun kullanmadığımız, chicco'nun iyonizerli soğuk hava makinesi, dolabın içini doldurma görevini yaklaşık bir buçuk yıldır çok iyi yapıyor :) yani ondan daha iyi yapanını henüz görmedim :)

Bunun dışında yine chicco'nun at kuyruğu kılı mıdır nedir, işte ondan yapılmış saç fırçasını sanıyorum iki kere kullanmışızdır. Şu an o iğrenç kokulu fırçanın nerede olduğunu bile bilmiyorum. Siz siz olun, bebeğinizin saçını at kılından yapılmış bir fırçayla sakın taramayın. püf...

Nuby bebe'nin miydi neydi, burun aspratörü, ilaç damlalığı ve bilumum ıvır zıvıratının olduğu bir paket... Bir bebeğin burnundaki sümüğü almanın bence en pratik yolu, minik bir kağıt peçeteyi bebeğin burnuna girecek kadar dürüp büküp hafifçe burnuna sokup saat yönünde çevirmek (aksi yönde de çevirebilirsiniz :p ) sonra da sümüklü peçeteyi geri almak :) yani o aspratörü burnuna sokmaya çalışmak insanin ömrünü yiyor yaf.

Bunun dışında şu süslü püslü patikler, bir saat boyunca ayağında durabilmiş değil, ama heves işte aldık ve sonra kaldırdık :) özellikle kraft'ın çıngıraklı patikleri on dakika ayağında durmuş değillerdir.

Hiç yorum yok: